loading...
لوله کشی گاز ساختمان
تهران پایپر بازدید : 31 سه شنبه 21 شهریور 1402 نظرات (0)

لوله کش گاز در مارلیک

اعزام فوری لوله کش گاز در مارلیک.

اجرای لوله کشی گاز ساختمان مسکونی و اداری از صفر تا صد, اصلاح و جابجایی لوله کشی گاز داخل آپارتمان و ساختمان, جابجایی کنتور و علمک گاز ساختمان, تغییرات و انشعاب گیری لوله گاز آشپزخانه و پکیج با استفاده از جوشکاری لوله کشی گاز در منازل, لوله کشی گاز اجاق گاز ؛ پکیج , آبگرمکن گازی دیواری و زمینی, موتورخانه , شومینه , گریل, باربیکیو , کباب پز , گرماساز و کلیه خدمات جوشکاری لوله موتورخانه و تاسیسات ساختمان و لوله کشی گاز مارلیک و محدوده اطراف.

لوله کش گاز در مارلیک

لوله کش گاز در مارلیک کرج

برای اعزام لوله کشی گاز در مارلیک با ما تماس بگیرید.

علاوه بر خدمات لوله کش گاز در مارلیک کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی مارلیک را هم ارایه میدهیم. خدمات به صورت تخصصی انجام شده و اکیپ و تیم ما در زمینه ساختمان متخصص های خود را دارد.

نصب , سرویس, راه اندازی, عیب یابی و تعمیرات تاسیسات و لوله کشی ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب, پکیج و شوفاژ , اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز , نصب و تعمیرات موتورخانه و پکیج شوفاژ دیواری کلیه برندهای ایرانی و خارجی.

تعمیرات و نصب شیرآلات و لوازم بهداشتی, نصب و تعمیرات توالت فرنگی و روشویی, نصب و تعمیرات فلاش تانک و وال هنگ, عیب یابی و رفع نشتی شیرآلات و سیفون ظرفشویی و روشویی, تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی, رفع گرفتگی و لوله بازکنی , عیب یابی و تعمیرات سرویس بهداشتی, رفع نم دیوار و سقف ساختمان.

جوشکاری لوله گاز مارلیک

ممکن است گاهی به دلیل نیاز به انشعاب گیری, تغییرات و اصلاحات و یا تعمیرات لوله کشی از نیاز به لوله کش گاز مارلیک وجود داشته باشد, چرا که اغلب مجریان فقط کار اجرایی ساختمان های بزرگ را انجام داده و وقت و حوصله کار تعمیرات و جوشکاری لوله گاز را نداشته و یا یا تمایلی به اجرای آن ندارند. به خصوص که این کار یک حرفه تخصصی بوده بایستی توسط جوشکار لوله گاز حرفه ای انجام شود. به طور نرمال بایستی این نوع خدمات نیز تحت نظر سازمان نظام مهندسی انجام شود, اما به دلیل مشکلات اداری و بوروکراتیک معمولا مالکین ساختمان ها ترجیح میدهند که این گونه تغییرات لوله کشی گاز را خود راسا و توسط یک لوله کش انجام دادو البته این قبیل کارها نیز بایستی با رعایت کلیه موازین و مقررات لوله کشی گاز انجام شود.

قوانین لوله کشی گاز در مارلیک و کلیه نقاط کشور برای این سفت و سخت اجرا میشوند که از ایجاد حوادث و خطرات آن کاسته شود.

انشعاب گیری از لوله گاز آشپزخانه و پکیج , تغییر مسیر و اصلاح لوله گاز آشپزخانه , کور کردن لوله گاز بلااستفاده روشنایی و شومینه و اضافه کردن سایز انشعابات از جمله خدمات تعمیرات لوله کشی گاز مارلیک هستند.

قیمت لوله کشی گاز مارلیک

همان طور که میدانید هزینه لوله کشی گاز، به عوامل متعددی بستگی دارد. دستمزد نیز متاثر از شرایط بازار و هزینه های زندگی می باشد و می توان آن را به شیوه کنتراتی، متری و یا واحدی پرداخت نمودلوله کشی گاز با توجه به مهارت، تخصصی و حساس بودن آن در مقایسه با لوله کشی آب و فاضلاب قیمت بالاتری دارد و بر اساس متراژ و ارتفاع لوله کشی، تعداد انشعابات و … نرخ آن تخمین زده میشودهر چه که حجم کار بیشتر باشد هزینه های جانبی اجرا نیز کمتر خواهد شداساسا برای پروژه های کوچک و تعمیرات جزیی از روش چکی استفاده می شوداما بیشترین شیوه پرداخت دستمزد در ساختمان هایی که متراژ بالایی دارند (80 متر به بالاو واحدهایی که از نظر ابعاد شبیه به هم نیستند و یا تک واحدها، به صورت متری استمعمولا در حالت خرده کاری نمی‎توان قیمت متری دقیقی را ارائه دادنرخ لوله کشی گاز در ساختمان‎ های مسکونی که دارای آپارتمان های فراوانی هستند، معمولا بر حسب واحد محاسبه می شودبدین صورت که هزینه لوله کشی در یک واحد حساب می شود، سپس در تعداد کل واحدها ضرب می گردد.

خیلی از مشتریان پیش از اجرای لوله کشی برای ساختمان شان مایل اند که در مورد قیمت و همچنین مراحل انجام کار به اطلاعات جامعی دست پیدا نماینددر بخش های قبل به بررسی نرخ لوله کشی گاز به صورت متری و یا واحدی پرداختیم، حال در ادامه می خواهیم مراحل اجرای این کار را بیان نماییم.

  1. مراجعه به سازمان نظام مهندسی جهت تشکیل پرونده و همچنین معین نمودن ناظر لوله کشی گاز
  2. انتخاب نمودن مجری دارای مجوز و تاییدیه از شرکت گاز منطقه مد نظر
  3. تهیه نقشه توسط پیمانکار و مورد تایید بودن آن از نظر بازرس
  4. اجرای لوله کشی گاز ساختمان طبق با نقشه تایید شده
  5. بازدید مهندس ناظر و صادر نمودن تاییدیه لازم

در صورت نیاز به لوله کش گاز در مارلیک با تهران پایپر یا پایپ سرویس تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1,715
  • بازدید کلی : 4,485