loading...
لوله کشی گاز ساختمان
تهران پایپر بازدید : 162 سه شنبه 06 تیر 1402 نظرات (0)

لوله کشی گاز مرزداران

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز مرزداران , شهرک پارس فرهنگیان , شهرک آزمایش, سازمان آب , گلبرگ , اطاعتی و محدوده اطراف بدون تعطیلی.

اجرای لوله کشی گاز ساختمان مسکونی و تجاری از صفر تا صد, اصلاح و جابجایی لوله کشی گاز داخل آپارتمان و ساختمان, تفکیک و انتقال کنتور و علمک گاز ساختمان, تغییرات و انشعاب گیری لوله گاز آشپزخانه و پکیج با استفاده از جوشکاری لوله کشی گاز در منازل, لوله کشی گاز اجاق گاز ؛ پکیج , آبگرمکن گازی دیواری و زمینی, موتورخانه , شومینه, باربیکیو , کباب پز , گرماتاب و ارایه خدمات به ساختمان های مسکونی , رستورانها , مراکز تهیه غذا, اماکن تجاری و صنعتی و کلیه خدمات اجرایی, تغییرات و اصلاح لوله کشی گاز مرزداران و مناطق اطراف. در صورت نیاز به کلیه خدمات لوله کشی تاسیساتی مرزداران با ما تماس بگیرید.

لوله کشی گاز مرزداران

اجرای لوله کشی گاز مرزداران

شروع اجرای لوله کشی گاز در بنای در حال ساخت و بعد از طی مراحل آجرچینی و مشخص شدن چیدمان داخلی, توافق با یک لوله کش گاز دارای تاییدیه است. یک لوله کش گاز دارای تاییدیه پس از طی آزمون های مختلف  و قبول شدن در این مراحل میتواند و اخذ گواهینامه تاییدیه سازمان نظام مهندسی در حوزه شهری یا شهرستان مشخصی و تا سقف معینی از لحاظ فشار گاز اقدام به کار اجرایی و گرفتن پروژه های مختلف عملیاتی کند. شهر , استان و سقف اجرایی از مهم ترین ویژگی های درج شده در کار یک مجری دارای تاییدیه است. در توافق با یک مجری لوله کشی گاز نرخ مشخصی وجود نداشته و ممکن است , پیمانکارهای مختلف , دستمزدهای کمابیش متفاوتی ارایه دهند.

در کار اجرایی در حال حاضر قیمت لوله کشی گاز به صورت واحدی توافق شده و قرار داد مکتوب میشود. مثلا به ازای هر واحد بین 7 تا 8 میلیون تومان برای واحدهای تا 100 متری ممکن است, نرخ داشته باشد. کلکتوری و منفک کنتور نیز در هزینه اجرای لوله کشی گاز موثر است. این رقم شامل اجرت بوده و در بعضی موارد احتمال دارد ممکن است که قرارداد همراه با لوله و اتصالات و دیگر لوازم مورد نیاز توافق شود. در این نوع توافق به عنوان مثال هر واحد لوله کشی گاز 9 میلیون تومان با لوازم اجرا شده و فقط هزینه های غیر اجرایی مانند نقشه و هزینه های اداری را کارفرما بایستی جداگانه پرداخت کند.  لوله کشی کلکتوری به دلیل مجزا بودن کنتورهای گاز و نیاز به اجرای لوله کشی گاز به صورت مجزا هزینه بیشتری نسبت به لوله کشی با یک لوله یکسان دارد. برای درخواست خدمات تاسیساتی لوله کشی مرزداران به ما تلفن بزنید.

لوله کشی گاز در مرزداران با 2 متد لوله کشی گاز توکار و روکار و با استفاده از جوشکاری لوله گاز فلزی انجام میشود. این دو روش بایستی طبق شرایط و مواد اولیه استاندارد انجام شده و  از لحاظ جوشکاری تفاوت زیادی نداشته و تنها مسیر لوله کشی گاز در آنها ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. لوله کشی گاز توکار در ساختمان هایی که در حال ساخت هستند بعد از سفت کاری و تحت نظر سازمان نظام مهندسی آغاز میشود. البته لوله کشی گاز روکار هم تحت نظر سازمان نظام مهندسی انجام میشود اما بیشتر مربوط به ساختمان هایی است که کار ساخت بنا در آنها تمام شده و معمولا در حال سکونت هستند و اغلب مربوط به شهرها و روستاهایی است که تازه گازرسانی انجام شده است. هر چند که در ساختمان های دارای لوله کشی گاز توکار نیز بعضی از قسمت ها ممکن است روکار انجام شود.

تعمیرات لوله کشی گاز مرزداران

تمام تغییرات و تعمیرات لوله کشی گاز نیز بایستی تحت نظر مراجع ذی صلاح انجام شود. اما از آنجا که این برای انجام چنین کارهایی فرصت چندانی نداشته و  بوروکراسی اداری زمانی میبرد, اغلب کسانی که قصد اصلاح و تغییرات لوله کشی گاز دارند, آنرا خارج از قوانین لوله کشی گاز انجام میدهند. با این وجود بهتر است برای رعایت ایمنی ساختمان و ساکنین ساختمان وجلوگیری از قطع انشعاب گاز در صورت آتش سوزی و انفجار این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. به کار گیری از لوله اتصالات و استفاده از جوشکاری لوله گاز برای اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز در مرزداران به شدت توصیه میشود.

دستمزد لوله کشی گاز در ساختمان های در حال ساخت معمولا به صورت چکی و واحدی توافق شده و در حال حاضر بین 7 تا 8 میلیون تومان اجرت برای هر واحد است. اما برای خرده کاری لوله کشی گاز در حدود 400 هزار تومان برای حداقل کار لوله کشی گاز محاسبه میشود. در صورت نیاز به خدمات اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز مرزداران با لوله کشی گاز غرب تهران تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 1,735
  • بازدید کلی : 4,505