loading...
لوله کشی گاز ساختمان
تهران پایپر بازدید : 24 دوشنبه 14 اسفند 1402 نظرات (0)

وزن لوله مانیسمان رده 40 اهواز

در این نوشته به بررسی قیمت و جدول وزن لوله مانیسمان رده 40 اهواز خواهیم پرداخت.  لوله اهواز از محصولات مهم فولاد اهواز از قدیمی ترین و برزگترین تولیدکنندگان لوله در ایران و خاورمیانه محسوب میشود.این کارخانه در سال 1351 افتتاح شده و نام شرکت ملی صنایع فولاد اهواز است. کیفیت لوله های فولادی اهواز در سطح بسیار بالایی قرار دارد, اما شوربختانه میزان تولید آن کفاف بازار داخلی و صادرات را نداده و همواره در بسیاری از سایزها در بازار کسری هایی وجود دارد. با این حال و با توجه به قیمت لوله مانیسمان اهواز این لوله هنوز به عنوان پرطرفدارترین برند لوله در بازار داخلی محسوب میشود. در صورت نیاز به استعلام و خرید با عمده فروشی لوله مانیسمان در تهران تماس بگیرید.

تکنولوژی به روز و پیشرفته ماشین آلات لوله به روش Push Bench که در کارخانه لوله مانیسمان اهواز مورد استفاده قرار گرفته است, این امکان را می دهد تا لوله مانیسمان را از قطر 1/2 اینچ تا 8 اینچ تولید کند. این واحد تولیدی از شمش های 300 mm2 برای تولید محصولات خود استفاده میکند.

در ضمن، کارخانه لوله مانیسمان اهواز محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین المللی IPS، API 5L، 5CT ISIR، DIN و ASTM تولید و به بازار ایران و تعدادی از کشورهای همسایه صادر می کند.

لوله های مانیسمان تولیدی این شرکت در دو نوع مهم A53  و API 5L هستند که جزو پرمصرف ترین انواع لوله های فولادی در صنایع مختلف به شمار می روند.

قیمت لوله api سپاهان

جدول وزن لوله مانیسمان رده 40 اهواز

قیمت لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز به طور روتین از سایز 1/2 تا 6 اینچ تولید میشود. لوله های مانیسمان اهواز فقط در رده 40 تولید شده و تولید لوله رده 20 نداشته و برای تهیه لوله مانیسمان رده 20 بایستی از لوله های وارداتی چینی استفاده شود.

لوله های چینی یک لایه محافظ داشته و این مساله مانع از زنگ زدگی در طی مراحل تولید و انبارداری تا مصرف کننده میشود, اما لوله گاز مانیسمان اهواز به دلیل اینکه چنین لایه محافظی نداشته , همواره یک لایه اکسید و زنگ زدگی به دلیل رطوبت محیط به همراه دارد.

لوله های اهواز رده 40 از سنگین ترین انواع لوله های رده 40 محسوب میشوند و به همین دلیل همواره قیمت بالاتری نسبت به انواع لوله مانیسمان وارداتی دارند. میزان عرضه و تقاضای در کنار کیفیت و وزن موثرترین عامل در تعیین قیمت لوله مانیسمان اهواز هستند. در حال حاضر قیمت لوله مانیسمان اهواز به شرح زیر است. 

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 1 اینچ      1/500/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 11/4 اینچ 1/550/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 11/2 اینچ 1/800/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 2 اینچ     2/300/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 21/2 اینچ 2/800/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 3 اینچ      3/700/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 4 اینچ      5/300/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 5 اینچ      9/500/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 6 اینچ    11/900/000

قابل توجه اینکه سایز 1.2 لوله مانیسمان اهواز و سایز 3/4 لوله مانیسمان اهواز تولید نداشته و به همین دلیل قیمت مشخصی نیز ندارد. از طرفی به دلیل اینکه قیمت کلیه محصولات فولادی بر حسب وزن این کالا مشخص میشود, قیمت روز لوله مانیسمان اهواز نیز بر اساس قیمت روز آهن, میزان عرضه و تقاضا و نوسانات ارزی به صورت روزانه تعیین میگردد.

به دلیل اینکه بعضی از قطرهای لوله اهواز در بازار با کمبود مواجه میشود, در مورد قیمت لوله مانیسمان اهواز فاکتور موجود بودن بار در بنگاه های لوله فروشی تاثیر زیادی داشته و ممکن است در صورت کمبود یک سایز خاص قیمت این لوله تا حدود 20 درصد افزایش قیمت فیک پیدا کند. از دلایل کاهش میزان برخی از سایزها میتوان به از کار افتادن خط تولید یک سایز یا تقاضای زیاد آن باشد. در برخی از سایزبندی ها شاهد تولید لوله مانیسمان اهواز در دو وزن مختلف بوده و این مساله نیز موجب تفاوت قیمت در همان سایز میشود.

وزن لوله مانیسمان رده 40 اهواز

لوله های مانیسمان در رده 40 تولید شده و از لوله های مانیسمان معمولی رده 20 وزن و قیمت بیشتری دارند. رده لوله طبق یک جدول استاندارد تعیین گشته و لوله های رده 40 از لحاظ تحمل فشار و حرارت یک رده بالاتر از لوله رده معمولی هستند.

  1. سایز : قطر لوله مانیسمان رده 40 اهواز در محدوده 23 تا 274 میلی‌متر قرار دارد.
  2. ضخامت: ضخامت لوله مانیسمان رده 40 اهواز بین 3/38 تا 7/11 میلی‌متر است.
  3. وزن : وزن این لوله‌ها در بازه 15 تا 169 کیلوگرم متغیر است.
  4. کاربردها: لوله مانیسمان رده 40 اهواز در لوله کشی گاز،لوله کشی آتش نشانی و اطفای حریق, لوله کشی موتورخانه و شوفاژ,صنعت نفت و پتروشیمی، صنایع مواد غذایی و داروسازی, صنعت خودروسازی, نیروگاه‌های حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  5. مقاومت: این لوله‌ها دارای مقاومت بالا در برابر فشارهای بالا و خوردگی هستند.
  6. تکنولوژی تولید: این لوله‌ها با استفاده از تکنولوژی Push Bench صورت می‌گیرد.

کارخانه لوله مانیسمان اهواز

در کنار لوله مانیسمان اهواز , میلگرد, نبشی و ناودانی,تیرآهن,شمش های فولادی و مفتول از دیگر محصولات شرکت ملی فولاد اهواز است. یکی از فاکتورهای کلیدی در کسب موفقیت و ماندگاری محصولات گروه ملی اهواز، رعایت استانداردهای بین المللی است. استانداردهای معتبری نظیر ISO، JIS، ISIRI، ASTM و BS که بسته به نوع محصول ضوابط خاصی را ارائه می کنند. لوله مانیسمان اهواز تحت استانداردهای ASTM، API5L، DIN و ISIRI ساخته می شود. تنوع بالایی در مشخصات فنی داشته و برای لوله کشی گاز و خطوط انتقال صنایع مختلف کاربرد دارد. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 1,730
  • بازدید کلی : 4,500